sâmbătă, 9 iunie 2012

Atelier de decoupage la Tinker

    Primul atelier pe care l-am sustinut a fost la    Tinker unde emotiile pe care le-am trait au fost unice si datorita oamenilor minuati care au participat am reusit sa inving emotiile si toate temerile pe care mi le-am facut. 
   Atmosfera a fost una de vis, am decorat impreuna niste tavi superbe folosindu-ne de materialele de decoupage iar rezultatul a fost spectaluos. 
   Participantele au plecat acasa cu noi cunostinte in decoupage si anume cum sa cream efectul 3 D si sa ne folosim de tifon pentru ca lucrarile noastre sa fie spectaculoase. 
  Iata si imaginile care spun pas cu pas clipele minunate pe care le-am petrecut.


Te invit sa vezi cum a decurs atelierul, sa ne lauzi sau sa ne critici.
Mai multe detalii - aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu